تجربیات من در پخش مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی

تجربیات من در پخش مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی که سالها طول کشیده تا به دست بیاد

تجربیات من در پخش مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی

تجربیات من در پخش مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی که سالها طول کشیده تا به دست بیاد

تجربیات من در پخش مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی که حاصل سالها تجربه کار در شرکتهای پخش کالا می باشد. در این وبلاگ روشهای نوین پخش کالا مخصوصا مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی را با شما در میان می گذارم و شرکتهای معتبر پخش در ایران و در تهران و کرج معرفی می کنم

بایگانی

۱ مطلب در بهمن ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عوامل موثر در افزایش فروش

 

الف: فروش در زمان مشخص شده توسط شرکت توزیع کالا

 

یک فروش موفق زمانی ارزش پیدا می کند که مطمئن شوید در مدت زمانی که برای آن تعریف کرده اید محقق شود. یعنی منطبق بر شاخص های کلیدی عملکرد یا KPI های مدیریت فروش باشد. به طور مثال اگر شما تعیین کرده باشید که طی یک ماه  ۱۰۰۰ عدد از یک کالا را بفروشید، اگر در پایان ۳۰ روز این تعداد رو فروخته باشید موفق بوده اید. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که مدیران فروش، معیارهای افزایش فروش شرکت را تعیین کرده اند که در صورت تحقق آن در زمان می توانند عوامل دیگری را فعال نمایند.

روشهای زمان بندی فروش کالا

روش کوتاه مدت

 در روش کوتاه مدت معمولا افزایش میزان فروش و توزیع کالا را بصورت ماهانه یا فصلی در نظر می گیرند. در این حالت، فروش هر ماه یا فصل با ماه قبل یا فصل قبل سنجیده می شود. بدین صورت که اگر میزان فروش در ماه قبل یا فصل گذشته، بیشتر شده باشد، باید به برنامه ریزی افزایش فروش شرکت پخش ادامه دهید. در غیر اینصورت باید سیاست های فروش و توزیع کالا را تغییر دهید.

روش بلند مدت

در این روش فروش، درآمد حاصل از بالا رفتن فروش شرکت پخش به صورت سالیانه سنجیده می شود. بطوریکه شما تمام درآمد حاصل از فروش خود را بررسی کرده و می سنجید و با عددی که از قبل برای یک سال اخیر پیش بینی کرده اید مقایسه می کنید. درصورت موفقیت این هدف را دنبال می کنید و در غیر اینصورت باید به تغییر تکنیک و سیاست های شرکت بپردازید تا در سالهای آینده جدا از درآمد پیش بینی شده، ضرر امسال شرکت پخش خود را جبران کنید.

منبع: شرکت پخش ایما

 

  • زهره شریفی